Politika dostave
- Uvod
1.1 V tem pravilniku smo določili podrobnosti o načinih dostave, rokih in stroških
ki veljajo za naročila naših izdelkov, opravljena prek naše spletne strani.
1.2 Ta politika ne ustvarja pravno izvršljivih pravic in obveznosti; precej,
v tem je navedena naša običajna praksa v zvezi z dostavo izdelkov
politika. - Strošek dostave
2.1 Ponujamo brezplačna standardna ali hitra dostava za vse
naslove Evropske unije, za vsa naročila.
BREZPLAČNA DOSTAVA:
Avstrija
Belgija
Bolgarija
Hrvaška
Češka
Danska
Estonija
Finska
Francija
Nemčija
Grčija
Hungary
Irska
Italija
Latvija
Litva
Luxembourg
Nizozemska
Poljska
Portugalska
Romunija
Slovaška
Slovenija
Španija
Švedska
2.2 Za dostavo na vse naslove v Združenem kraljestvu zaračunamo 130 €.
DOSTAVA:
Anglija - Geografske omejitve
3.1 Običajno bomo lahko dostavljali v naslednje države in ozemlja:
Avstrija, Belgija, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Danska, Estonija, Finska,
Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg,
Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija in Švedska
3.2 Včasih ne moremo dostaviti v otoške države, kot je Ciper,
Kanarski otoki, Azorski otoki, Malta.
3.3 Občasno se lahko dogovorimo za dostavo izdelkov v druge države in
ozemelj. - Načini dostave in roki
4.1 Metode, ki jih uporabljamo za dostavo naših izdelkov, in časovna obdobja v njih
katerih dostava je običajno zaključena, so:
(B) če je vaš naslov za dostavo na Evropska unija celino, boste
lahko izberete ali samo uporabite naš vnaprej izbran način pošiljanja, in
tipično obdobje za dostavo izdelkov po tej metodi je 3-11 deluje
dni, razen če je jasno navedeno drugače;
(C) če je vaš naslov za dostavo na zunaj Evropske unije celina,
lahko izberete ali uporabite samo naš vnaprej izbran način pošiljanja,
in tipično obdobje za dostavo izdelkov po tej metodi je 5-15
delovnih dni, razen če je jasno navedeno drugače;
4.2 Če oddate naročilo do 1:XNUMX GMT/BST na delovni dan, ta čas
obdobja tečejo od zaključka poslovanja na ta dan; če oddate svoje naročilo
po 1. uri GMT/BST na delovni dan ali na dela prosti dan, ta čas
roki tečejo od zaključka delovnega dne naslednji naslednji delovni dan.
4.3 Dobavni roki, določeni v tem razdelku 4, so le okvirni in hkrati
potrudili se bomo, da boste svojo pošiljko prejeli dobro
času, ne zagotavljamo dostave pred iztekom navedenega obdobja.
4.4 Pred odpremo izdelka lahko izvedemo preglede glede goljufij in
ti pregledi lahko odložijo vašo dostavo. Če je verjetno, da bo dostava zamujala kot
o rezultatu pregledov goljufij, vas bomo obvestili. - Stroški dostave
5.1 Stroški dostave so vključeni v vsako ceno na naši spletni strani zaradi naše Brezplačne
Politika pošiljanja. Brezplačna dostava velja za vsa naročila, ne glede na ceno,
brez možnosti dodatnih ali nepričakovanih stroškov, ki obremenjujejo kupca.
5.2 Naši stroški dostave so naslednji:
(A) pri standardnem načinu dostave bodo stroški dostave 00,00€;
(B) glede na način hitre dostave bodo stroški dostave 00,00€. - Sledenje dostave
6.1 Sledenje dostave je na voljo za vsa naročila za naše izdelke.
6.2 Če želite spremljati vašo dostavo, vnesite številko naročila (ki je navedena v vašem
e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila) na spletno mesto našega ponudnika dostave tukaj:
https://www.17track.net/. - Potrdilo in podpis
7.1 Vse pošiljke je treba prejeti osebno na naslov za dostavo, in a
podpis je treba zagotoviti.
7.2 Naš ponudnik dostavne službe vas bo obvestil pred poskusom dostave
dostava, ki zahteva podpis. - Dodatne dostave
8.1 Če prvi poskus dostave ni uspešen, bo to storil naš ponudnik dostave
naredite vsaj še en poskus dostave izdelkov v vašem naročilu. - Collection
9.1 Če vaši izdelki kljub našemu ponudniku dostavne službe ostanejo nedostavljeni
izvajalec storitev dostave še vsaj 1 poskus, da jih dostavi
bo na vašem naslovu pustil kartico z navodili, kako lahko prevzamete
vaše izdelke, vključno z rokom za prevzem. - Težave z dostavo
10.1 Če imate težave z dostavo, nas kontaktirajte preko
kontaktne podatke, ki jih objavimo na naši spletni strani ali vas drugače obvestimo.
10.2 Če naš ponudnik dostavne službe ne more dostaviti vaših izdelkov in podobno
napaka je vaša krivda in svojih izdelkov ne prevzamete iz naše dostave
ponudnika storitev v ustreznem roku, se lahko dogovorimo, da se dogovorimo za
ponovna dostava izdelkov; vendar si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo
dejanske stroške ponovne dostave (tudi če je bila prvotna dostava brezplačna
napolniti).
10.3 Okvirni seznam situacij, v katerih bo vaša krivda za neizpolnitev
je navedeno spodaj:
(A) ste navedli napačen ali manjkajoč naslov/telefonsko številko za dostavo;
(B) v naslovu za dostavo, ki je bil naveden, je napaka;
(C) naslov za dostavo ni razumno dostopen;
(D) ni varen dostop do naslova za dostavo;
(E) če osebno potrdilo ni potrebno, ni enostavnega in varnega sredstva
puščanja izdelkov na naslovu za dostavo in ni št
oseba, ki je na voljo za prevzem pošiljke; oz
(F) če je potreben osebni prejem, na lokaciji ni na voljo nobena oseba
naslov za dostavo, da sprejmete dostavo in zagotovite podpis.